Ce mai gasiti pe blog

Da click pe ce te intereseaza;)

EVENIMENTE - targuri, expozitii la care participam 

IDEI ECO - mici gesturi verzi la indemana

DESPRE INGREDIENTE - informatii despre ingredientele folosite in produsele noastre si nu numai

AROMATERAPIE - despre uleiuri esentiale

INGREDIENTE NOCIVE - compusi daunatori din cosmeticele clasice

FOTOGRAFII  - ce mi-a incantat privirea

JURNALUL IOANEI
Cine e Ioana? Pai Ioana sunt eu, autoarea acestui blog, fondatoarea Jovis Homemade Beauty:) Din cand in cand mai am rabufniri de personalitate si mai presar blogul cu pareri personale, experiente, calatorii, tristeti si veselii.

4 comentarii:

  1. Ce dragute sunt!
    Ai un blog award de la mine. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. buna,
    am primit azi untul de shea(multumesc pt mostra de sapun cu catravete..il pun pe lista de dorinte la urmatoarea comanda) si as vrea sa stiu pt ten mixt cu ce as putea sa il combin..sau merge asa simplu? mentionez ca am prin casa tinctura de propolis,miere,ulei de eucalipt,iar daca nu-s bune restul de gasesc la farmacie :).Mutumesc anticipat!
    Ana Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana Maria
    Salut!
    Pentru tenul mixt iti recomand sa combini untul de shea ulei esential de tea tree si eucalipt...ai putea sa adaugi si cateva picaturi de tinctura de propolis!

    Pupici & succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci beaucoup de sfaturi,am facut amestecul si este MINUNAT!! Mult succes in noul an universitar,meriti tot ce e mai bun!
    Ana Maria

    RăspundețiȘtergere