Decoratiuni pentru Craciun

Cum stati cu decoratiunile de Craciun? Ati impodobit bradul, casa?
Eu am tot cautat in perioada asta idei de decoratiuni, cateva dintre ele le-am si pus in aplicare, asa ca acum vreau sa impartasesc si cu voi ideile care mi-au fost de folos sau care pus si simplu m-au incantat. Sper sa va placa:)


















Noi am facut ornamente din felii de portocale uscate si batoane de scortisoara si globulete din nuci imbracate in folie de aluminiu si cu fundita rosie...dau tare bine impreuna pe brad. Mi-ar fi placut si o coronita tot din portocale insa nu am apucat sa deshidratez destule. Vasele cu grau incoltit imi amintesc de bunicii mei...iarna intotdeauna aveam grau incoltit la fereastra:)


Sarbatori fericite tuturor si spor la impodobit!

P.S. Azi avem in magazin oferta 4+1 gratis la sapunurile din gama Clasic. Plasati comanda in mod normal si precizati intr-un comentariu atasat comenzii care este cel de-al cincilea sapun dorit.

Un comentariu: