Concurs - Care este produsul tau Jovis preferat?

A venit timpul pentru concursul de care v-am povestit in postarea trecuta, concurs prin care vrem sa sarbatorim alaturi de voi un eveniment important in familia noastra si anume faptul ca anul acesta am terminat cu succes facultatea. 

Ce treaba are asta cu Jovis? Pai are, pentru ca Jovis a luat nastere cand eram anul I si a crescut si s-a dezvoltat alaturi de mine pana acum:) Imi amintesc ca la inceputuri aveam doar cateva sapunuri in gama, veteranele fiind Bunatati din stup, SOS Cellulite si Cinnamon & Orange...de atunci gama noastra s-a marit considerabil incluzand acum si produse pentru ten, pentru corp si pentru par si va continua sa se mareasca dupa dorintele voastre. In aceste conditii am ales ca tema pentru concurs produsul vostru Jovis preferat. Care este si de ce va place si nu ati renunta deloc la el?


Daca inca nu ati incercat produsele noastre, spuneti-ne care este produsul care va face cel mai tare cu ochiul de pe site si de ce vi-l doriti (www.jovis-homemade-beauty.ro).

Vom avea 2 castigatori, unul ales prin intermediul random.org  (caruia ii va reveni premiul prezentat mai sus) si un al doilea castigator ales de catre noi, in functie de raspunsul la intrebarea "Care este produsul tau Jovis preferat si de ce?"; cel care ne va impresiona cel mai tare va castiga un al doilea premiu, surpriza!

Inscrierile se fac pana pe 25 iulie inclusiv iar castigatorii vor fi anuntati pe data de 26 iulie.

Niste reguli de bun simt pentru un concurs corect - Va rog nu incercati sa va inscrieti de doua ori, sub alt nume sau cu o alta adresa de mail. Am incredere ca nu va trebui sa ne confruntam cu probleme din astea.

Pentru a va inscrie trebuie sa completati corect formularul de mai jos.

Succes! Sper sa avem cati mai multi participanti iar premiile sa ii bucure pe castigatori! 




FORMULAR DE INSCRIERE



Nume si Prenume




Adresa de email




Care este produsul tau Jovis preferat si de ce?




Vrei sa te abonezi la newslettrul Jovis pentru a fi la curent cu ultimele noutati, reduceri si oferte?







This online form was provided by Freedback.



Pentru a fi la curent cu evolutia concursului, nu uitati sa ne Like-uiti pe Facebook!





4 comentarii:

  1. Apropo de unt/ulei de cocos, varianta cu vanilie nu mai exista? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inscris si eu. Multumim pentru concurs, si succes tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, nu cred ca am avut vreodata ulei de cocos cu vanilie..cred ca ne confunzi :)

    EvaLuna, multumim pentru participare si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am inscris si eu. Initial purtam alt nume de familie,dar mi l-am schimbat. Oricum adresa mea de mail apare o singura data, nu particip de mai multe ori:d

    RăspundețiȘtergere