Decembrie in magazinul Jovis

Salutare, dragii nostri!
Yuhuu, a venit luna decembrie! Decembrie pe care noi l-am asteptat cu nerabdare pentru ca v-am pregatit cateva surprize pe care abia asteptam sa le dezvaluim :) Sa incepem, asadar!

Ca in fiecare an, am pus cap la cap un calendar cu toate promotiile si reducerile din decembrie, ca sa va fie mai usor sa va organizati cumparaturile. Aruncati o privire aici pentru a consulta calendarul promotiilor. 

https://www.jovis-homemade-beauty.ro/calendarul-promotiilor2013

Am adus in magazin si o colectie minunata de sapuniere din ceramica, modelate si pictate manual special pentru noi de catre talentata Andreea de la Glorybox. Nu-i asa ca sunt grozave? Le puteti admira pe indelete in magazin ;)

https://www.jovis-homemade-beauty.ro/sapuniera-ceramica

Pentru ca am vrut sa sarbatorim intr-un mod special inca un an petrecut alaturi de voi, prietenii si clientii nostri, am realizat un sapun special in editie limitata de sarbatori. Are aceeasi formula cremoasa si hidratanta cu care v-ati obisnuit la sapunurile noastre si este innobilat cu o aroma delicioasa, bogata, condimentata si dulce de scortisoara, portocala, anason, coriandru si patchouli...miroase absolut fabulos si va fi companionul perfect pentru dusurile fierbinti de iarna! :)


 Acest sapun (caruia nu i-am gasit inca un nume...aveti sugestii? :D) nu este de vanzare. Il vom oferi CADOU cu tot dragul la toate comenzile de minim 75 lei.

Ce-am mai facut?
Aha! Am mai incropit si niste seturi cadou cu care sa-i surprindeti pe dragii vostri acum de sarbatori. Seturile vin in doua variante: 1 - patru sapunuri naturale, 2 - patru sapunuri naturale + sapuniera din ceramica. Dar mai bine intrati voi aici in magazin si vedeti exact despre ce este vorba :)


Si nu in ultimul rand (nu e o noutate dar am vrut sa va amintim), transportul este GRATUIT pentru comenzile de minim 50 de lei :)


Toate acestea fiind anuntate...sa inceapa bucuria lui decembrieeee!

Daca ti-a placut articolul nu uita sa-l distribui si prietenilor tai!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu